آموزش تعمیرات پرینتر :پرینتر یکی از ابزارهای فرعی رایانه می باشد که بسیار حساس می باشد

نوشته شده توسط:تالب افلفب | ۲ دیدگاه

آموزش تعمیرات پرینتر :پرینتر  ازجمله از وسایل جانبی رایانه می باشد که متن یا تصویر تولید شده به وسیلهٔ کامپیوتر را روی برگه چاپ میگرداند.

مدل های Printerها عبارت‌اند از گروه چاپگر ماتریس سوزنی، گروه  پرینتر لیزری،  دسته Printer جوهرافشان، تماسی و غیرتماسی.

 آموزش تعمیرات پرینتر دسته  پرینترهای جوهرافشان از اواسط دههٔ نوزده هشتاد مطرح و سریعا متداول شدند. میتوان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل بالارفتن رشد تند این مدل از چاپگرها بهای خوبشان در مقایسه با کیفیت و کارایی آنها باشد. یک چاپگر جوهرافشان، چاپگری است که برای ایجاد تصاویر، ذرات بسیار کوچکی از جوهر را بر روی کاغذ می‌پاشد. Printerها در انواع «رنگی» و «سیاه و سفید» وجود دارند. منبع تأمین رنگ در پرینترها، بسته به نوع Printer، تونر یا کارتریج نامیده می‌شود.

مدل های چاپگر از دید رنگ

سیاه و سفید

این نوع پرینترها فقط دارای رنگ مشکی می‌باشند، آموزش تعمیرات پرینتر  برای چاپ عکس زیاد مناسب نیستند و بیشتر از آن‌ها برای چاپ مقاله و نمودار استفاده می‌شود.
رنگی

این نوع Printerها علاوه بر کارایی‌های Printerهای سیاه و سفید، دارای رنگ‌های بیشتری هستند و همچنین برای چاپ عکس در هر اندازه‌ای مناسب می‌باشند.
انواع چاپگر از نظر کاربرد
جوهر افشان

پرینتری که با پرتاب ذرات جوهر بر کاغذ نقش ایجاد می‌کند.
سوزنی

Printerی که در آن حرف یا نماد، بصورت ماتریسی از نقاط است و توسط ضربات سوزن‌های باریکی بر روی یک نوار حاوی جوهر (نسبتاً خشک) و در نهایت بر روی کاغذ شکل می‌گیرد. پرینترهای سوزنی صدای بالا و کیفیت پایینی دارند. از سوی دیگر، پرینترهای سوزنی معمولاً قیمت ارزانی دارند. این نوع از Printerها هم در نوع ماتریسی تولید شده‌اند و هم در نوع خطی.
لیزری

Printerی که در آن از پرتوهای  آموزش تعمیرات پرینتر  لیزر برای نشاندن جوهر بر روی کاغذ استفاده می‌گردد. پرینترهای لیزری نیز خود به دو دسته رنگی و سیاه سفید تقسیم می‌شوند. Printerهای لیزری سیاه سفید بیشتر برای چاپ متن به کار می‌روند، اما از چاپگرهای لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده می‌شود، ولی این چاپگرها برای چاپ عکس زیاد مناسب نسیتند جون هزینه شارژ مجدد یا تعویض کارتریج بالا است.
خطی

چاپگری که در آن اطلاعات و نوشته‌های یک سطر یکجا چاپ می‌شود. به این Printerها در زبان انگلیسی line printer یا همان چاپگر خطی می‌گویند.
صفحه‌ای







  • Ladonna

    Ladonna

    • ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۶:۵۶

    I read this paragraph fully on the topic of the difference of hottest and preceding technologies, it's remarkable article.

  • token chaturbate generator

    token chaturbate generator

    • ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۴۱:۰۱

    در حال حاضر به نظر می رسد مانند Movable Type بزرگترین وبلاگنویسی است که در حال حاضر وجود دارد.
    (از آنچه خوانده ام) آیا این چیزی است که شما در وبلاگ خود استفاده می کنید؟

وبلاگی که مشاهده میکنید مرکز مقالات تخصصی در مورد مراسم ازدواج,طراحی دکور و مهاجرت میباشد.در زمینه مهاجرت,مطالب مهاجرت به اروپا و شزایط آن قرار داده میشود و در ارتباط با مراسم ازدواج نیز مطالبی در مورد تالار و باغ عروسی ارائه میشود.در زمینه دکور نیز مطالبی در مورد طراحی دکور آشپزخانه,کابینت ام دی اف و دکوراسیون خانه منتشر میشود.